9/28/2018 11:24:00 AM

Blog a Społeczeństwo




Witam. Ostatni post wzbudził wiele dla mnie przykrych komentarzy. Nie mówię tutaj o ludziach którzy go komentowali. Komentarze typu " naucz się pisać " , " dodajesz złą składnię " , " nie, nie chciałabym być taka jak Marita " powiem szczerze, że jeszcze nigdy przez 7 lat jak jestem na blogerze nikt mi takich komentarzy nie pisał. Pisze jak chce, to wolny kraj, nikt ani nic nie może zabronić mi pisać tego czego publikuje. Jasne mogłam wyjść z wprawy, przez 2 lata wcale nie pisałam, odcięłam się dosłownie z bloga z przyczyn osobistych. Nienawiść, i zazdrość ludzka nie zna granic. Dziewczyna która czytała mojego bloga, nawet nie spojrzała na zwykły opis który znajduje się po prawej stronie odnośnie mojego wieku. Tak niestety już bywa, wchodzą na blogi, aby się tylko zapromować, a nie przeczytać dosłownie nic. Za pewne każdy piszący wpis na swojego bloga, chce aby ludzie go czytali, komentowali, i obserwowali, ale to co na blogsferze się teraz wyrabia to nie to co kiedyś. I od razu tracicie motywację, aby cokolwiek tu napisać. Szczerze nie powinnam się w ogole przejmować tym co piszą ludzie, ale taka prawda, że dotyka to nas w jakimś stopniu.
Nie chce byś tu idealna, nie chce mieć idealnego bloga, chce mieć cząstkę która za każdym razem będzie wracać, i coś do was pisać. Czy to będzie zwykły post, czy to będzie post na dany temat.
Też miewacie takie sytuacje?
Trzymajcie się:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 lifestyleblog , Blogger