9/17/2018 02:19:00 AM

N o w y B l o g

Cześć Wszystkim tu obecnym. Witam na moim nowym blogu. Od czego mogłabym zacząć, tego nie wiem. Zdecydowałam się po raz kolejny, jak też i ostatni. Powiedziałam sobie, że albo teraz albo nigdy, chociaż nigdy nie mów nigdy jak się to mówi. Możecie mnie także znać z bloga "Kolorystyczna-Dusza", gdzie swoją działalność Blogerską skończyłam  prawie 2 lata temu z przyczyn zupełnie nie znanych. Bloga chciałabym łączyć z różną tematyką, niezależnie czy to moda, kosmetyki, życie codziennie czy też sport itp.
Tak w zasadzie jeszcze się nie przedstawiłam, mam na imię Klaudia, mam 21 lat. 
Pochodzę z woj. Śląskiego. Interesuję się grafiką, modą i tym co dookoła jest mi znane.
Resztę informacji będę przekazywać poprzez posty, a także portale społecznościowe.
Blog aktualnie jest w remoncie, także jeszcze jakieś niedociągnięcia muszę poprawić. Chce aby wygląd prosto, ale też przejrzyście. 

Pozdrawiam.

1 komentarz:

Copyright © 2016 lifestyleblog , Blogger