12/03/2018 07:57:00 AM

DIY: Jak ładnie zapakować prezent na święta.

Witam wszystkich po krótkiej przerwie. Mam nadzieję, że nie zrobię sobie aż takiej przerwy jaka miała miejsce do tej pory, było to zaledwie parę dni, ale nie lubię tak zostawiać was bez niczego. Wpadłam na pomysł, iż zbliżają się święta Bożego Narodzenia to fajnie było by mieć zapakowany ładny prezent. Po co wydawać zbędne pieniądze na pójście do punktów, gdzie robią to wam od ręki, jak Wy zrobicie to i dużo ładniej, i za mniejszą gotówkę. Wystarczy tylko chwila chęci, i mamy gotowe zapakowane prezenty dla bliskich. A więc bez zbędnego przedłużania, przedstawiam parę fajnych pomysłów na udekorowanie, jak i zapakowanie:
Do udekorowania prezentów będziecie potrzebować:
Papier dekoracyjny ( w różne wzory lub zwykły jasno-brązowy )
Dziurkacz
Nożyczki
Sznurek taki jak na zdjęciach lub wstążki
Szyszki, gałązki żywej sosny, świerk

Wyjdzie to o wiele fajniej jak zrobicie swoje DIY niż jeśli kupicie już gotowe.

Jeśli chodzi o świąteczne etykiety, możecie znaleźć je na blogu tutaj ( Świąteczneetykietypl ) lub zrobić je samemu/samej w zależności jak już chcecie:)
Mam nadzieję że post, przypadł wam do gustu. Do Następnego!:)

21 komentarzy:

  1. Te zapakowane prezenty wyglądają świetnie! Rewelacyjny post! Na pewno z niego skorzystam przy pakowaniu prezentów ☺️ Pozdrawiam serdecznie kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Propozycje naprawdę super! Tak też w tym roku zapakuje prezenty dla bliskich :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, ile tu inspiracji! Przyznam, że ja mam dwie kompletnie lewe ręce do takich prac, a szkoda:( Najczęściej wrzucam prezent do ozdobnej torebki papierowej, by mieć "z głowy".

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam pakować prezenty. W tym roku postawię na brązowy papier z białymi tasiemkami, sznurkami. Bardzo mi się podoba ten dobór kolorów. Ładnie i minimalistycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne te pomysły! Cześć naprawdę banalna wiec na pewno przetestuje! Zaczynam od cynamonu i gałązek. Cuuuuda!

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne pomysły... Już wiem, że w tym roku każdy prezent będzie zapakowany w wyjątkowy sposób u nas :) dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bardzo lubię jak prezenty są ładnie zapakowane :) i mają w sobie niewielkie dodatkowe dekoracje :) wystarczy gałązka, szyszka i już o wiele lepiej się wszystko prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądają świetnie! Rewelacyjny post

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham takie inspiracje, ponieważ mam dwie lewe ręce i nigdy nie umiem zapakować ładnie prezentow :) W tym roku chciałabym wybrać brązowy papier :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie umiałam ładnie pakować prezentów świątecznych ;) takie inspiracje mi się przydzadzą i może sprobuje zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na prawdę super pomysły. Opakowania bardzo mi się podobają, są minimalistyczne i urocze. Każdy chciałby dostać tak pięknie zapakowany prezent <3

    OdpowiedzUsuń
  12. ja pewnie pójdę na łatwiznę i wszystko zapakuję do osobnych torebek;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie przygotowany wpis okraszony pięknymi zdjęciami. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie porady zawsze są potrzebne :) Super pomysły! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. zawsze mam problem z fajnym pakowaniem, więc mi pomogłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Te prezenty wyglądają cudownie! <3 Chyba znalazłam idealne rozwiązanie na tegoroczne pakowanie ;) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygląda to przepięknie :) Bardzo podobają mi się tak pakowane prezenty, takie diy opakowanie może być lepsze niż sam prezent :) Trzeba włożyć w to serce i czas aby efekt był niesamowity, na pewno obdarowywany to doceni :)
    Pozdrawiam ciepło ♡
    Ayuna

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne pomysły <3 Co jeden to jeszcze ładniejszy - ja jednak mam chyba dwie lewe ręce ;)
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale super pomysły!! Pięknie wyglądają takie paczuszki i cieszą o wiele bardziej niż zwykłe torebki:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 lifestyleblog , Blogger